Praca zdalna w Nexity

Szanowni Państwo,

z uwagi na wprowadzanie przez rząd rozwiązań, których celem jest ograniczanie ryzyka zakażeniem koronawirusem, uprzejmie informujemy o zmianie sposobu pracy Nexity Polska sp. z o.o która została wdrożona od dnia 16 marca 2020r.:

– Biura Sprzedaży zostały zamknięte do odwołania, natomiast Doradcy Klienta są dla Państwa dostępni pod telefonem oraz mailem;

– Pełnomocnicy Spółki pracują zdalnie i są również dostępni pod mailami dedykowanymi dla realizowanych inwestycji (bok.bemowoline@nexity.pl; bok.nextursus@nexity.pl; bok.lifetown@nexity.pl itd.). W najbliższym czasie podejmiemy próbę przekierowania telefonów stacjonarnych do pełnomocników o czym poinformujemy odrębną korespondencją;

– Centrala firmy (al.Jerozolimskie 98 VIp) umożliwia pozostawianie dokumentów do podpisu bądź odbiór dokumentów w każdy poniedziałek, środę oraz piątek w godzinach 12:00-13:00.

Chcielibyśmy poinformować, że z uwagi na przepisy związane z dodatkową nieobecnością w pracy osób, które wychowują dzieci poniżej 8 roku życia  oraz pewnymi ograniczeniami w pracy zdalnej, na którą przeszła spółka, mogą następować opóźnienia w podpisywaniu i wydawaniu dokumentów.

Jednocześnie pragniemy poinformować, że prace budowlane są w dalszym ciągu realizowane a Deweloper dochowa wszelkiej staranności aby inwestycje zostały ukończone w przewidzianych terminach.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników zachęcamy do kontaktu z Deweloperem drogą telefoniczną bądź mailową.

Na bieżąco monitorujemy sytuację i w przypadku jej zmiany będziemy Państwa niezwłocznie informować o podejmowanych przez Dewelopera krokach.

W przypadku dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.